wtorek, 11 grudnia 2012

odpowiedź na nominacje 2w1




Słuchajcie już jakiś czas temu zostałam nominowana przez 2 blogerki do nagrody LIBSTER BLOG- bardzo mnie to cieszy i smuci, bo wstyd, że dopiero teraz odpowiadam na te pytania...
Pierwsza nominowała mnie KOCURKOWA KUCHNIA i Pani Aniela, która oczarowała mnie swoją aktywnością....poza tym bardzo fajne przepisy-super praca!

Pytania jakie zostały mi zadane to:


  1. Dlaczego wybrałaś taką nazwę bloga?
No cóż sprawa jet dość prosta: chciałam zwrócić uwagę na mojego bloga i na moje gotowanie i mam na imię Agnieszka, dla przyjaciół AGA!
Elementy połączone w całość dały nazwę bloga UW-AGA-GOTUJE!

     2.Czym się interesujesz oprócz gotowania?

Dobre pytanie....Mój mąż twierdzi że mam obsesję na punkcie kuchni-może trochę przesadza, ale tylko trochę, więc dużo mojego czasu zajmuje mi tematyka kulinarna.Poza tym lubię przeczytać dobrą książkę-ostatnio są to biografie-poćwiczyć umysł rozwiązując np. krzyżówki i lubię grać z dzieciakami w gry planszowe.Czasami lubię posłuchać co w polityce się dzieje, ale coraz rzadziej...

     3. Twoje ulubione zwierzę? 
W domu mam tylko rybki.Ale jest to pasja mojego męża, choć czasem lubię popatrzeć.Kocham KONIE i marzy mi się taki 1 na własność. Tak przejażdżki konne to moje marzenie.

    4. Najważniejszy dzień w Twoim życiu ?

Oprócz ślubu, są to dni narodzin moich dzieci. Zwłaszcza córki Mai, która jest pierwsza i jakość szczególnie pamiętam ten dzień!

    5.Najlepsze Twoje wspomnienie z wakacji?

Tak szczerze pisząc miałam w swoim życiu jedyne wakacje wymarzone we Włoszech. Było to bardzo dawno temu, ale do tej pory pamiętam zapach powietrza i smak potraw, a pizza była tam no 1!

    6..Ulubiona muzyka.

Lubię słuchać rożnego rodzaju kompozycji od poważnych klasyków do muzyki disco. Zdaża mi się nawet słuchać Disco polo?!Wszystko jest zależne od nastroju jaki mnie ogarnia. Wczoraj był to Chopin, a dziś słucham Elvisa Presleya.

    7. Co byś zrobił/a gdyby nagle nastąpił koniec świata?

Zupełnie nic. Myślę, że nie wiemy kiedy on nastąpi i to wspaniałe, bo nie wiem jak by się ludzie zaczęli zachowywać?To mnie przeraża najbardziej ich reakcja!
Poza tym staram się być dobrym człowiekiem i myślę że to by mi pomogło przetrwać takie chwile...Dziwnie to brzmi...zastanawianie się co by było gdyby....

     8.Jakiego koloru są Twoje oczy?

Moje oczęta są koloru niebieskiego.

    9.Czy zawsze kierujesz się rozumem.

Patrząc na wiele decyzji z przeszłości zdecydowanie było one podyktowane przez rozum, ale zdarzały się i takie które robiłam impulsywnie...I jedne i drugie decyzje trafione!

  10.Twoja ulubiona rzecz?

Nie mam jednej ulubionej rzeczy.Nie mogę obyć się np. bez mojego kalendarza-notesu, zawsze mam przy sobie perfumy i błyszczyk i długopis.

11.Twój najlepszy przyjaciel?

Moim najlepszym przyjacielem jest....to moja słodka tajemnica!Dodam tylko że jest ze mną cały czas...



Postanowiłam że w jednym poście odpowiem na 2 nominacje. Tą drugą dostałam od Edyty z bloga nogawkuchni.blogspot.com. 
Serdecznie dziękuje i zabieram się za odpowiedzi:
  1.  Ciasto kruche czy drożdżowe? 
Niestety nie zdecydowanie kruche choć lubię też drożdżowe...

   2. Co zawsze masz w lodówce (oprócz półek i światła)typując 3 bazowe produkty spożywcze.

Jest masło, mleko, śmietana wiejska i do kawy!

   3.Znana postać medialna, gotująca będąca Twoją inspiracją, z której przepisów często korzystasz.


Jest to Gordon Ramsay i Rick Stein.

   4. Myślicie o jedzeniu, zamykacie oczy i co widzicie "oczami wyobraźni"?

Kiedy jestem głodna, jak w tej chwili myślę najczęściej o makaronie i dobrym ostrym sosie ze świeżą bazylią!

  5. Ser feta, mozzarella czy oscypek?

Wybieram fetę i mozarellę-ich najczęściej używam, choć lubię oscypka na ciepło z żurawiną.

   6. Pierwsza potrawa skojarzona z przyprawą chili?

Jest to masala z kuchni indyjskiej.Uwielbiam do mięsa!

7.Kawa z mlekiem i cukrem, czy bez dodatków?

Zdecydowanie z duużą ilością cukru, mleczkiem zagęszczonym lub spienionym i w ulubionej filiżance.

8. Czy lubisz produkty kosmetyczne, pielęgnacyjne nawiązujące do produktów spożywczych, charakteryzujące się zapachem jakiegoś smakołyku, kuchennego wytworu?

Zwracam uwagę na pochodzenie używanego kosmetyku, ale nie mam ulubionego ich zapachu lub składu.

9.Miasto polskie, które warto i trzeba zwiedzić?

Dla mnie Kraków.

10.  Spożywasz posiłki w ciszy, słuchając muzyki czy oglądając tv?

Zależy.Najczęściej jest to stół i moi najbliżsi. Więc i tak ciszy nie ma!

11.Jako dziecko, gdy byłam mała przeziębiona podawali mi do picia-jedzenia?

O Boże!To był koszmar kazali mi pić mleko z miodem, albo czosnkiem,a ja mleka nie znoszę!!!!!!!!



To by było na tyle ze zwierzeń....mam nadzieję, że poznaliście moje myśli i preferencje....
pozdrawiam serdecznie nominowanych i nominujących!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz