środa, 5 września 2012

Pomidorrowo!

Wreszcie mam to co chciałam! Od kilku lat prowadzę swój ogródek, w którym staram się mieć po trochu wszystkiego. W tym roku mam jednak dużo pomidorów, które jeszcze nigdy mi tak nie obrodziły krzaków. Zrobiłam ok. 15 słoików 0,5 l przecierów pomidorowych, ale zapewne to nie wszystko!
Jestem z siebie dumna, bo już nie raz obiecywałam sobie domowy przecier, aż dopięłam swego-trochę z konieczności, ale liczy się efekt końcowy!Czuje, że to będzie pyszna zima!

Wrzucam więc kilka fotek moich dzieł:




Pomidorki szykują się do przecieru!



A wczoraj o 23.00 kosztowałam makaron tagliatelle ze świeżym przecierem i ... przepis wkrótce.

pozdrawiam wszystkim "ZAGLĄDACZY"!


1 komentarz:

  1. Gratuluję pomidorków, są śliczne. Czekam na przepisy z ich udziałem, może dodasz do mojej akcji psiankowatej, która kończy się już niestety w niedzielę?

    OdpowiedzUsuń