czwartek, 26 lipca 2012

A na obiadek było dzisiaj:placki ziemniaczane z sosem :"misz-masz"

Miałam dziś do wykorzystania m.in.:(i wszystko z mego ogródeczka!się pochwalę!)

I powstało z tego takie pyszne danie!Dobre bo proste.

Placki ziemniaczane robię tak:
Ziemniaczki trę na tarce z drobnymi oczkami, dodaję mąkę, jajko, sól, pieprz, pietruszkę-natkę,cebulki drobno pokrojonej w kosteczkę.I smażę na złoto z obu stron-najlepiej na smalcu lub na oleju rzepakowym.
Sos:
Na oliwie z suszonych pomidorów,podsmażyłam kiełbaskę wiejską, dodałam cebulę w piórkach, paprykę, parę suszonych pomidorów, a na koniec cukinię i troszkę poddusiłam-dosłownie 5 minut. Potem wlałam ok. 1 szkl. przecieru pomidorowego i po chwili gotowe.Jeszcze tylko natka pietruszki i ...smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz